فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در آیین اجرای پروژه «بسیج آبرسانی»؛

 سپاه همه هویت خود را از مردم عزیز می داند/هیچ مسوولی در جمهوری اسلامی حق کم کاری در خدمت به مردم را ندارد

سردار آتانی عنوان کرد: سپاه همه هویت خود را از مردم عزیز می داند. امروز هیچ مسوولی در جمهوری اسلامی حق ندارد برای خدمت به مردم منت بگذارد. مردم با عظمت ایران بدون هیچ نگاه حزبی و سیاسی قابل تکریم هستند و سپاه برای همه مردم جان خود را فدا می کند.
کد خبر: ۹۴۱۵۶۹۶
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در آیین «بسیج آبرسانی» و کلنگ زنی پروژه های آب آشامیدنی روستاهای استان قزوین که به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد بیان کرد: ‌امروز توفیق خدمت رسانی به مردم عزیز استان قزوین را داریم که این پروژه با همکاری سایر دستگاه های ذیربط در حال برگزاری است. 

 

وی گفت: سپاه همه هویت خود را از مردم عزیز می داند و سپاه همچون ماهی و ملت عزیز ایران همچون دریاست و حیات ما حیات دریای مردم است و بالاترین کار ما خدمت به مردم عزیز است.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: مردمی که در روزهای تنگدستی، امام و انقلاب را یاری کردند. روزی که همه دشمنان برعلیه امام راحل و انقلاب بودند مردم آماده دفاع شدند. بعد از جنگ هر کجا گره ای وجود داشت مردم حضور داشتند و حتی در بسیاری از مواقع مردم از مسوولین جلوتر بودند و مصداق این موضوع در ماجرای انتقام شهید سلیمانی بود که مردم برای انتقام، جلوتر از مسوولان بودند و هنوز از این انتقام قانع نشدند و قطعا ماجرای انتقام ادامه دارد.

 

سردار آتانی عنوان کرد: امروز هیچ مسوولی در جمهوری اسلامی حق ندارد برای خدمت به مردم منت بگذارد. مردم با عظمت ایران بدون هیچ نگاه حزبی و سیاسی قابل تکریم هستند و سپاه برای همه مردم جان خود را فدا می کند. 

 

وی افزود: توقع ما این است که مسوولان به مردم قول دهند که هر پروژه ای را با مشارکت سپاه و دستگاه های دیگر انجام می دهند، وقتی کلنگ زنی انجام می شود تا انتها، کار را ادامه دهند. همه ظرفیت‌ها وقتی پای کار بیاید سپاه با توجه به ظرفیت های موجود، توان کوتاه کردن زمان اتمام پروژه را دارد. 

 

فرمانده ارشد نظامی استان در ادامه تصریح کرد: پروژه های مشارکتی را باهم شروع و با هم به اتمام می رسانیم و اگر بین راه کسی به هر دلیل نتوانست ادامه دهد، دستگاه های همراه ادامه دهنده مسیر باشند.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: دو خصوصیت ماندگار از صدر اسلام تا امروز داشتیم و با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب، در کنگره حمزه سیدالشهدا(س)، شناخت محیط و عزم راسخ برای حل مشکلات مهمترین خصوصیات یاران پیامبر به ویژه حضرت حمزه بود و امروز این خصوصیات باید در ما تقویت شود.

 

سردار آتانی گفت: ما مشکلات کشور را می شناسیم و لازم است با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مشکلات را بشناسیم و با عزم راسخ، برای حل مشکلات اقدام نمایبم. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار